STANOWISKA

Oto stanowiska, które może mieć Twój wilk.
dostępne dla nowych wader (wilczyc)
dostępne dla nowych basiorów (wilków)
niedostępne
dostępne bez względu na płeć



RANGI

samica alfa - Vaxanaria  dowodzi watahą i jest jej właścicielem
samiec alfa - Vixan    dowodzi razem z samicą, jest właścicielem stada 


młode samice alfa - Fatamana, Harxia, Omega (dla dzieci alf)  w przyszłości ma szanse na bycie alfą
młodzi samce alfa - Lacky, Elvis (dla dzieci alf)  w przyszłości ma szanse na bycie alfą


samica beta - brak (wybiera alfa) jest wilkiem bardzo poważanym w watasze, kierownikiem, ale nie szefem
samiec beta - brak (wybiera alfa) jest wilkiem bardzo poważanym w watasze, kierownikiem, ale nie szefem

młode samice beta - brak (dla dzieci bet)  w przyszłości ma szanse na bycie betą
młodzi samce beta - brak (dla dzieci bet)  w przyszłości ma szanse na bycie betą 


 samica delta - brak (wybiera alfa)
  bardzo poważany, też ma wpływ na watahę, ale jest niższy rangą od bet
samiec delta - brak (wybiera alfa)  bardzo poważany, też ma wpływ na watahę, ale jest niższy rangą od bet

młode samice delta - brak (dla dzieci delt)  w przyszłości ma szanse na bycie deltą
młodzi samce delta - brak (dla dzieci delt)  w przyszłości ma szanse na bycie deltą
       <<Twój wilk nie musi mieć stanowiska z RANGI>>
<ale jak ma, to musi mieć jeszcze inne, to tylko dodatkowe>

POLOWANIA

przywódca polowań - Vixan (1/1) dowodzi grupą polującą, obmyśla cel polowania
przywódczyni polowań - Anastazja (1/1) dowodzi grupą polującą, obmyśla cel polowania
tropiciel - brak (0/2)  tropi ofiary i zdaje opis ewentualnej zwierzyny przywódcy
tropicielka -  Merry (1/2)  tropi ofiary i zdaje opis ewentualnej zwierzyny przywódcy
goniący - brak  (0/2)   goni ofiarę, by ją zmęczyć
goniąca - brak  (0/2)   goni ofiarę, by ją zmęczyć
atakujący - Vaxanaria (1/8)  atakuję ofiarę i dobija ją z pozostałymi



WOJSKO 

generał - Dalia (1/1)  dowodzi w wypadku wojen i wydaje rozkazy
pomocnik generała - brak (0/1)  pomaga generałowi lub ewentualnie zastępuje go
strateg - Tay (1/1)  obmyśla strategię i melduje ją generałowi 
wojownik -  Lacky, Revi (2/5)walczy ofiarnie i lojalnie, nigdy się nie poddaje i nie zdradza watahy, nawet przy torturach 
wojowniczka - Vaxanaria, Dalia, Ballada (3/5) walczy ofiarnie i lojalnie, nigdy się nie poddaje i nie zdradza watahy, nawet przy torturach
szpieg - Vixan, Patton (2/2) szpieguje wrogów, opowiada co robią i ostrzegają watahę w razie planów ataku
obrońca - brak (0/3)  broni rannych i niedomagających na wojnie
obrońca pary alfa - brak (0/1)  broni w wypadku walki pary alfa
obrońca pary beta - brak  (0/1)  broni w wypadku walki pary beta
obrońca pary delta - brak (0/1)   broni w wypadku walki pary delta

SZKOŁA I SZCZENIĘTA


uczeń - Angel, Harxia, Fatamana, Omega, Elvis, Verii, Dastan, Shadow, Vendy (każde szczenie, czyli wilki poniżej roku) (9/∞)  odkrywa moce i uczy się życia
nauczyciel polowań - Merry (1/1)  uczy młode polowań
nauczyciel mocy - brak  (0/1)  doskonali moce młodych i je u nich odkrywa
nauczyciel latania - brak  (0/1)  uczy młode latania (musi latać)
nauczyciel walki - Patton (1/1)   uczy młode zachowań w czasie walki
opiekun dla szczeniąt - brak (0/1) opiekuje się młodymi w ich czasie wolnym i bawi się z nimi, zajmuje się też szczeniętami bez rodziców, zanim ukończą rok
opiekunka dla szczeniąt - Natily (1/1)  opiekuje się młodymi w ich czasie wolnym i bawi się z nimi, zajmuje się też szczeniętami bez rodziców, zanim ukończą rok


POZOSTAŁE

zielarz - Lacky (1/1)  zbiera zioła potrzebne medykowi, czasem przyrządza eliksiry
zielarka - brak (0/1)  zbiera zioła potrzebne medykowi, czasem przyrządza eliksiry
medyk - Tay (1/1)  leczy wilki i odbiera porody 
medyczka - Anastazja (1/1) leczy wilki i czasem odbiera porody
strażnik -  Revi (1/2)  strzeże więźniów i terenów watahy
zwiadowca - Szasta, Astra (2/3)  patroluje las
szaman - Lilith (1/1)  kontroluje żywioły i świat zmarłych (wymagane: kontakt z duchami)
morderca - brak (0/1)  jest wysyłany na tajne misje, często mające na celu wyeliminowanie wrogich jednostek i zdrajców
ekolog - Natily (1/1) dba o harmonię w przyrodzie i równowagę żywiołów
mag - Lilith (1/1)  zna sztuki magiczne i czaruje, rzuca klątwy i przesłuchuje skazańców, czasem torturuje mocami (wymagane moce torturujące, klątwy)

Jeżeli widzisz jakiś błąd (Twojego wilka tu nie ma, np. są imiona 2 wilków i obok ,,(3/3)", jest imię wilka nieobecnego na liście członków, literówka w imieniu, tło złego koloru, czy jakikolwiek inny) nie wstydź się pisać! 
(możesz też dodać choćby anonimowy komentarz ;-) )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz