czwartek, 3 lipca 2014

======== ZAMKNIĘCIE ========

Jest mi niezmiernie przykro, ale wataha już od miesięcy nie działa.
Zamknęła się ona sama, ale ze względu na nowe osoby, które chciały dołączyć, a wataha już nie była w stanie ich przyjąć, 
ogłaszam to oficjalnie.


Nie chcę jej odnawiać, bo po krótkim czasie zabrakło by mi czasu, a to jest coś poważnego. Nie mogłabym obiecać, że będę miała czas. Już teraz go nie mam i członkowie również go powytracali.

Krótko mówiąc - wataha umilkła, a ja nie miałam wystarczającej ilości czasu, by ją wznawiać.

Nie usuwam bloga, bo nie potrafię się zdobyć na coś takiego, bo naprawdę uwielbiałam tą watahę. Może ktoś będzie chciał przeczytać którąś z historii, które są tu zamieszczone.
A ja naprawdę nie potrafiłabym tego usunąć. To za wiele dla mnie znaczyło.



Dziękuję wszystkim, którzy zechcieli kiedykolwiek dołączyć i pisali opowiadania.

Strasznie Was wszystkich przepraszam.

właściciel watahy, ALICJA.W...







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz